کاربر و مشتری محترم شرایط مرجوعی فروشگاه اینترنتی پخش کتاب ارشاد به شرح زیر می باشد :

 – در صورتی که پس از تحویل بسته پستی خویش و تحویل کتاب یا هر محصول فرهنگی دیگری از این فروشگاه ظرف 5 روز کاری از تاریخ تحویل سفارش خویش مشاهده نمودید بخشی از صفحات کتاب به دلیل کیفیت نامناسب در چاپ ، عدم چاپ و یا چاپ اشتباه در شمارش و ترتیب صفحات کتاب با مشکل مواجه است و یا در بخش یا بخش هایی از صفحه های داخلی کتاب پارگی مشاهده میگردد آن کتاب و یا محصول فرهنگی شامل گارانتی مرجوعی میگردد لذا بایستی حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری کالای مربوطه را بوسیله پست سفارشی به آدرس فروشگاه عودت نمایید .

– مشتری یا کاربر بایستی دقیقاً علت مرجوعی را با ذکر دقیق نام شماره صفحه و یا هرگونه توضیح دیگری در خصوص مرجوعی را به صورت مکتوب همراه با سفارش در یک صفحه A4 به صورت دستی و یا تایپ شده مکتوب نماید و همراه بسته ارسال نماید .

– بدیهی است برچسب هولوگرام یا نماد این فروشگاه بایستی بر روی کتاب یا محصول فرهنگی وجود داشته باشد در صورت مخدوش شدن و یا هر گونه پارگی و یا تغییر ظاهری در برچسب یا هولوگرام فروشگاه ، کالای شما را از گارانتی برگشت یا موجوعی خارج مینماید .

– به محض دریافت بسته مرجوعی از جانب شما توسط کارشناسان فروشگاه موضوع بررسی و در صورتی که موارد بالا رعایت شده باشد و موضوع مطرح شده با کالای ارائه شده سنخیت داشته باشد و فاکتور خرید شما مورد تایید کارشناس فروش قرار گیرد ، کتاب شما تعویض و به رایگان به همان آدرس سفارش یا کاربری شما ارسال خواهد گردید .

– با توجه به اینکه کتاب و یا هر محصول فرهنگی ارائه شده در سایت این فروشگاه قبل از ارسال برای مشتری با وسواس و دقت زیاد توسط کارشناسان فروش از حیث سلامت و تمیزی ظاهر بررسی میگردد بدیهی است هر گونه بی احتیاطی مشتری در استفاده نادرست از کتاب یا هر محصول فرهنگی شامل آب دیدگی ، کثیفی ، پارگی در روی جلد آن کالا را از گارانتی این فروشگاه خارج می نماید .

– در صورتی که کالای مرجوعی شما در انبار موجود نباشد و یا درخواست آن زمان بر باشد و یا ناشر مورد نظر آن کتاب یا محصول فرهنگی را در انبار موجود نداشته باشد ، هزینه ی آن کتاب یا کالا ظرف مدت 72 ساعت به حساب یا کارت شما واریز میگردد .

– در صورتی که کتاب یا هر محصول فرهنگی خریداری شده و مرجوع شده توسط شما در لحظه مرجوع شدن تغییر قمیت داشته باشد و آن کالا با قیمت قبل در انبار فروشگاه موجود نباشد مشتری یا کاربر می بایستی مابه التفاوت قیمت را به حساب و یا کارت فروشگاه واریز نماید . این هماهنگی از طرف کارشناس پشتیبانی و فقط با شماره تلفن : 7 2 0 7 3 2 3 5 1 3 0 انجام خواهد گرفت .